Thursday 26 May 2011

Nasib Baik Sakit Sikit, Kalau Sakit Banyak Meninggal Macam Umi

"Nasib baik sakit sikit, kalau sakit banyak meninggal macam umi.."
ini lah ayat Mariam yang paling aku tak boleh lupa, hehe
ayat yang paling touching dan pedih..

sumber : google

Ok, semalam dah pergi tengok..tak reti nak preview
cuma boleh cakap, SUPERB, CEMERLANG, TOUCHING! 
sangat cantik laaa view kat Jordan 4.5 bintang aku bagi, 
lagi 0.5 tu disebabkan ending anak Adam & Nur Amina
ialah Zain..macam tak kena pulak, rasanya Aaron Aziz lagi best
maybe, Kabir Bhatia cari muka yang lebih kurang cam Remy Ishak kot..

Banyak scene terkejut, alaaa..aku kan cepat terkejut,
orang lain langsung takda effect..haha

Anyway, seperti dijangka..sangat ramai anak² bawak mak & ayah
sangat banyak ok, first time aku masuk panggung yang ramai 
pakcik & makcik, kalau lah mak dengan ayah aku kat sini pun, 
aku akan bawak jugak sebab mak aku peminat Nur Kasih..hehe ;)



p/s : Cik Senah tercampak seat bawah..hahaha, full ok sayang..u duduk bawah sambil mengharapkan kumbang disebelah, sebaliknya makcik..thanks :p

5 comments:

  1. eh! ingat ayat 2.. gelak besa dega time 2;p hehe~ aik? dapat seat bwh ke??

    ReplyDelete
  2. @Leez
    tu laa..kite pnye la ngh touching skali tergelak..hihi

    seat K & j..2org utk K sorg utk J.
    tu yg sorg tcampak ke bawah..
    pdhal tiket beli tgh ari..
    ramai btol manusia :)

    ReplyDelete
  3. hoho..
    ang bukan lalai..tapiii PENYEGAN! :P

    jom tgk filem kongsi

    ReplyDelete
  4. @Semakness
    belasah mau....? :p

    ReplyDelete

Hello cantik's.. ;)