Friday, 17 June 2011

Cabul Gadis 'suci dosa'


Manusia zaman jenis apa yang masih lagi mempercayai hukum karut nih..? nak suci dosa lah apa lah, kita umat islam sememangnya dah tau dosa pahala itu kerja Allah S.W.T tapi masih ada lagi yang pergi cari tok guru sana tok guru sini.. Kenapa lah susah sangat, pergi je lah jumpa ustaz ke..

Sedih betul dengan kebodohan manusia, hinggakan dicabul masih lagi menganggap boleh menyuci dosa. Dalam Quran dah tercatat segala²nya..Subhanallah..
Yang tok guru tu pulak.. Allahuakhbar..

Baca penuh Sini, aku sendiri pun tak berapa jelas dengan maksud Tarekat..try tadi google dapat Maksud Tarekat

4 comments:

  1. terlalu taksub hingga gilang pertimbangan mereka :)

    ReplyDelete
  2. rasanya yang kebanyakan yang join tu mungkin dari golongan yang kurang pengetahuan agama.. kemudian ingin bertaubat. tetapi salah pilih jalan... :)

    ReplyDelete
  3. pegi je kat surau atau masjid.. dgn org mengajo.. byk ilmu dpt kat situ

    Entry Baru : Bermain2

    ReplyDelete
  4. @Ukhti Syikin
    mungkin la kan..termakan hasutan syaitan

    @Haru Biru
    ye..pilih jalan yang salah & orang yang nak menolong pon terpesong..nauzubillah

    @Shah Rizar
    kan..xtau kenapa manusia lebih berminat memilih bomoh/dukun drpd pergi ke masjid/ surau..ramai yg bleh bantu..

    ReplyDelete

Hello cantik's.. ;)