Monday 20 June 2011

KL Gangster Memang Best!!

Bila start tayang KL Gangster nih..? malas nak cari..baru semalam berkesempatan tengok.. Alhamdullillah tak rugi duit aku, superb filem nih..lagi superb sebenarnya actor Aaron Aziz.


Filem ni memang la best, tapi bagi aku lah kan..ni aku nye pendapat, try Syamsul Yusof tu letak Erry Putra sebagai Malek, korang rasa meletup tak filem nih kutipan sampai RM 11 juta...? huhu

Sebenarnya ni semua penangan Seth Tan dari Drama Nora Elena, bukan first time Syamsul Yusof letak Aaron Aziz sebagai pelakon utama, sebelum ni tak pun meletup cam KL Gangster ni...hahahahha

weh ni aku punya pendapat je ahh, kang ada pulak fanatic KL Gangster maki aku. :D

Anyway filem ni memang product terbaik dari Syamsul Yusof lah, sebab yang ini je aku teringin nak pergi panggung, kalau filem dia yang lepas aku tak pernah pun.

* i like Malek yang kental..sayu hati, luluh gemalai jantung aku..wkakakaka
Jai pun steady, ala² penagih je...huhu
Abg Dil paling steady cakap pandai tapi apa pun tak boleh ;)

 

No comments:

Post a Comment

Hello cantik's.. ;)