Thursday, 14 July 2011

Al - Fatihah Buatmu Sahabat


Su..aku rindu dengan kau..a lot........
Su..jom lah ketawa macam dulu²....dengan Apan...
Su..kau banyak simpan rahsia aku sejak dulu..aku sayang kau... T_T

Banyak lagi aku nak shared dengan kau tapi camne..?

Teringat² lagi aku dengan wajah kau last aku menatap..pucat..biru..terbujur kaku...
Walaupun dah hampir 2 tahun..tetap aku ingat..

Semoga kau tenang disana...Aku akan sentiasa doakan kau... -.-"



p/s : Tak boleh fokus..dikala demam mesti aku teringat...miss u.. T_T

2 comments:

  1. perbanyakkan sabar dan doa untuk arwah su..semoga dia ditempatkan dikalangan org2 yg beriman..

    ReplyDelete
  2. @Semakness
    sangat rindu dia lah..terasa cam dia ada jer..kenapa lah Tuhan amik dia cpt sgt... T_T

    ReplyDelete

Hello cantik's.. ;)