Monday, 18 July 2011

Only Two Donuts For My Lunch

Dua ketul donat pada hari ini..bukan diet tp no appetite for this few days..choii apasal ter-speaking pulak nih, owh...no..jangan lupa daratan kan Ieta Mohd Daud :)

Satu gigitan berskala 2.5, langsung tiada rasa..mungkin memang donat ini yang tak berperisa / lidah aku masih dalam fasa kepahitan..tak heaven!!! 

Nak tapau nasi tapi bila mengingatkan tak mungkin aku dapat menikmati rezeki itu dalam keadaan fasa kepahitan, baik aku lupa ja lah hasrat tu daripada menjadi saudara Syaitan membazir makanan..

Ini pun syukur alhamdullillah..kenyang untuk seketika, satgi tambah milo panas..petang sikit mengadap biskut tiger yang dah berkurun dalam almari kat pantry.. :P


p/s : Searching my MC certificate & medical fees...!! nak claim tapi mana aku campak... :(

8 comments:

  1. alahai....terliur donut.dah lama tak makan donut

    ReplyDelete
  2. @Laskar Pelangi
    loorrr..sesekali makan donut malaysia sedap ;D

    ReplyDelete
  3. @suria
    ckp jer bajet xcukup nak mkn yang sedap² hahahaha....

    ReplyDelete
  4. @Ieta
    woii bengong..idak ler sampai nak mkn pon berbajet..kalo shopping harus laaa...aku baru elok demam lah bengong..LOL

    ReplyDelete
  5. alahai~ cm soodeeh je bunyi! orng demam g makan bubur Mcd lah! seeedaaap ;p

    ReplyDelete
  6. cedapnya~ campai skg sy belum pndai buat donnut~ heeee jom klik cni & komen erh ;)

    ReplyDelete
  7. @Leez
    hehe..buat2 sedih jer lebih nih..bubur McD kang xkenyang kalo semangkuk..hihi :P

    ReplyDelete
  8. @fIQ'ra
    sama laaaa..xtau buat..tau mkn je..hehe.. :)

    ReplyDelete

Hello cantik's.. ;)