Wednesday 20 July 2011

Review : Hantaran For Him

kualiti gambar ni tak memuaskan coz gambar jauh, terpaksa lah zoom..tu yang berkedut tu..kikikik

Tujuh dulang sahaja, semua nih aku belasah buat sendiri..main letak campak...meh perkenalkan satu persatu apa ke benda alah aku letak..

 Macaron

Potpuri

 Coklat..banyak gila cousin aku beli box ni ada lebih kurang 50pcs..OMG :D

Gula pasir dalam bentuk buah labu, ni maksu aku buat

Kek

Cheese desert (tak ingat apa entah nama..hihi)

Buah..aku hanya letak epal 5 biji & anggur red globe serumpun 
(anggur tak nampapk plak)

Ini semua gambar crop..gambar satu-satu tak ada orang snap sebab tu lah gambar banyak tak jelas..kalau aku yang snap mesti cun wakakakakka :P

Sekian, untuk review for him..for me tengok lah kalau aku ada kerajinan..huhu

2 comments:

Hello cantik's.. ;)