Saturday 13 August 2011

Hey! Penceroboh..

sumber : google

Hey! penceroboh..ni manusia yang memang langsung tak pernah terpaut / terbekenan di hati aku..

Sesuka hati ongah kau yo lah nak buka pintu bilik orang walaupun kau dah pun diberitahu bahawa ada makhluk bengis dalam bilik tu..? aneh manusia ni.....

Pelik sorang minah ni, aku tak kenal dia & dia pun tak kenal aku (aku pun menumpang) biasa, toilet berkongsi bilik sebelah menyebelah. Apa motif masuk toilet dari bilik sebelah dan buka pintu toilet sebelah aku..? orang dah bagitahu kan ada orang..? gedik nak buka tu buat apa..? lock saja tak boleh ke..? nasib baik time tu tak ada aksi mencurigakan. Kalau ada kau memang sahur laser daripada aku pagi semalam, kenyang dengan tu ja laaa..

Nak kata door lock tu kena pusing dulu baru boleh lock tak jugak..? untuk lock just TEKAN button tengah tu SAHAJA ok..? bukan buat pusingan U kat tombol tu & buka untuk melihat apa makhluk bengis sedang buat..

Perbuatan jenis apa ni..? aku tak boleh nak kategori sebagai TAK SENGAJA, sebab kau dah pun diberitahu, ada faham..?

Tak faham dengan manusia yang tak reti respect privacy orang lain.. :/


p/s : Terbantut sahur aku harini..sakit jiwa rasa nak turun makan..


2 comments:

  1. @Semakness
    apakan daya..daku kn insan yg lemah & bersopan santun..kihkih :P

    ReplyDelete

Hello cantik's.. ;)