Friday 19 August 2011

Saya Nak Bercuti

Serabut...serabut...serabut..

Next week cuti beraya, tapi kena setel semua kerja, claim, statement dulu.. memang gila lalalalaaaa ingat semua boleh setel dalam 2 weeks..? robot pun tau nak charge bateri..huk².. penat!

Tetiba semua nak submit kekonon nak cepat dapat payment before Chinese New Year next year.. gila lalalalalalaaa lagi, jauh beribu batu nak Chinese New Year haih!

Ada asst. pun macam pffffftt...menyakitkan hati jiwa raga.

Buat pengetahuan ANDA, saya juga adalah PA tak bertauliah untuk boss dan juga ahli kerabat keluarga beliau, saya juga merangkap travel agent boss. Sebab tu kerja² saya tergendala akibat iklan² tak berbayar daripada ahli kerabat beliau..walaupun position saya bukan sebegitu, sebagai kuli saya menurut perintah... grrrrrrrrrrrr -______________________________________-"

No comments:

Post a Comment

Hello cantik's.. ;)