Monday 8 August 2011

Wayang : Gemerlapan 1997 (Full Movie)

sumber : google (ni ja paling large aku dapat..huhu)

Filem ni dah sedekat tapi masih lagi melekat dalam otak aku, time ni aku umur..emmm...? rahsia..hahahhaah
Tadi menggodek kat Semakness Tube terjumpa lah filem Gemerlapan ni, pucuk di cita ulam mendatang (betul ke ni..?) hahahahah..terus masuk list.

Best tengok balik filem lama, dulu ayah aku beli video tape aku pulun tengok sampai lunyai tali tape putus.. huhu sekarang dah moden tengok on9..jom masuk Semakness Tube.. :D

Paut pada link untuk membaca sinopsis yer.. :)


p/s : Cepat-cepat sebelum kena banned..huhu

8 comments:

  1. oooohhh gemerlapan ni yg ade A To Z belakon tu kan... haa... suke3...

    ReplyDelete
  2. @Lady Jaja
    ha'ah..betol..hihi
    sekali sekala mengimbau filem lama :)

    ReplyDelete
  3. filem lama bagi orang2 tua cam ang tu..cikakakaka

    ReplyDelete
  4. @Semakness
    Kojiaaqqq nahh.. :/

    ReplyDelete
  5. cite ni mmg best, lagi2 part mamat ensem tapi suare itik daaaa ;p hahaha~

    ReplyDelete
  6. @Leez
    wakakakaa..ingat2 part tu, bengong kan..lagi suka part garu2 kena buah gatal tu :D

    ReplyDelete
  7. Arwah Bob Kuman sempoii...solek muka ala2 'The Crow' (superherpo pujaanku..)masa adegan pecah masuk kedlm makmal kolej..

    Best citer ni..aku pun br dpt VCD nya setelah bertahun mencari..zaman2 remaja gua jugak ni..filem terbaik A.Razak Mohaideen bg aku..yg lain2 tu kira hampeh laa..

    ReplyDelete
  8. Best citer ni,dah lama aku cari akhirnya terjumpa VCDnya terus aku beli.Arwah Bob Kuman (Al-Fatihah..) sempoi beb,pakai make-up style "The Crow" (superhero pujaanku hehe..) masa adegan pecah masuk makmal di kolej.. Filem arahan A.Razak Mohaideen yg paling best bg aku,yg lain2 tu kira hampehh laa..

    ReplyDelete

Hello cantik's.. ;)