Monday, 15 August 2011

Wayang : Senario Ops Pocot (Full Movie)






Dah hari isnin eh..? cepat betul..wah! morning.. (:

Nak ketawa terbahak-bahak tak..?haha..jom tengok aku nak review filem apa minggu ni..

Ni nak promote link filem Senario yang terbaru Senario Ops Pocot. Baru jumaat hari tu Semakness Tube upload.

Banyak lagi filem terbaru dah pun Semakness Tube upload..sila click pada link yer sayang jelita hensem manis.. (:

p/s : Untuk lain2 filem yang pernah aku promote sini, sila toleh ke sidebar.. sharing is daring..kahkahkah
p/ss : Kepada yang terlambat tengok, kemungkinan filem tu dah kena banned.. al maklum lah barang free.. (:


2 comments:

  1. gempak lagi kot awek aku ponti..klakor x hengat..

    ReplyDelete
  2. @Semakness
    tunggu sat...byk keja kt opis xsempat nak lyn movie..hikhik

    ReplyDelete

Hello cantik's.. ;)