Friday, 2 September 2011

Bermaafan - Maaf Zahir & Batin

Lama tinggal dunia on9 nih, lappy tak sempat kosong ada jea umat yang guna.. nasib baik achu ni baik huhuhuhu *masuk bakul :P

Tak banyak pic.raya nih, entah siapa terlebih rajin delete pic. dalam memori card.. semalam tengok tinggal 3-4 kerat ja..ish

ni anak buah yang paling bongsu, setiap kali pagi raya mesti dia buat drama sedih..menangis teruk touching sedih.. wakakakaka kitaorang yang menunggu ni pun menangis sebab terlebih ketawa..

Ni kot yang paling banyak buat dosa dengan semua orang sebab tu sedih melampau.. :D

Ni part muka aku yang paling senonoh dalam semua pic. yang dah kena delete.. abaikan penggunaan tudung hitam baju kurung biru, ni namanya express kasi sarung saja..huhu


Last..esok dah kena balik Nilai dan Monday bekerja seperti biasa.. mudahan esok tak jammed teruk.. ;)

SELAMAT HARI RAYA lagi..
raya kan sebulan..hehhe :D

2 comments:

Hello cantik's.. ;)