Wednesday 14 September 2011

Ikea Or Pakistan...?

Dulu semua barang kat Ikea aku berangan nak beli, asal murah dan cantik nak je capai masuk troli. *Ini ayat akak aku.. hahahhahaha =P

Carpet Ikea : RM 250.00 (5' x 10') anggaran size

Material : Bulu Tali..
Betul ke tali entah lah..hehe

Carpet Pakistan Nilai 3 ,aku tak tau nama carpet apa, aku letak pakistan sebab pakistan yang jual,ekekee. mungkin shaggy carpet kot.. =D
:  RM 100.00 size sama seperti Ikea

Material : Bulu Benang
Permukaan lembut dengan bulu benang tapi sedikit keras pada bahagian bawah (tapak)

Mana satu jadi pilihan..? 

Rata² orang cakap barang Ikea berkualiti, tapi untuk Carpet hitam tu aku tak bersetuju sebab baru 2 bulan guna dah nampak kusam.. tak berbaloi bagi aku RM 250.00 tu walaupun Ikea, hahahaha

Aku pilih beli dengan pakistan, murah sebab aku sangat berkira. walaupun nak masuk kedai Pakistan nih kena tahan nafas 45kali.. siapa yang pernah berselisih dengan Pakistan u'all mesti tau nok... hahahahha

Aku nak beli jugak tapi color lain laah mengikut tema, aku bagitau akak aku dia gelaknya color yang aku cakap tu..cissss! color apa terpaksa di rahsiakan wakakakakaka.


p/s : Darl.. nak meniaga carpet online boleh..? tapi sayang..harga dah bagitau, tak untung nanti...huhuhu



2 comments:

  1. yang murah itu pilihan saya! hahaha~ ;p tp carpet kat pakistan lg best kot..

    ReplyDelete
  2. @Leeza
    kannn..kalo B2B mmg yg murah jd pilihan, hehhehehe

    ReplyDelete

Hello cantik's.. ;)