Monday 26 September 2011

Wayang : Ada Apa Dengan Cinta


Selamat Petang! mood merudum buat kerja harini.. masing² busy tak dapat nak submit claim bagi aku on time, lantas aku pun mengambil jalan yang paling rileks melayan Filem Indonesia yang paling meletup dulu
Ada Apa Dengan Cinta, tengok melalui Semakness Tube..

Aku tak berapa suka cerita Indonesia yang lain tapi yang ni memang aku boleh layan gila², time sekolah dulu satu hari 2-3 kali aku tengok pun ok jer...huhu

Meh, tak perlu CD or DVD.. segalanya dihujung jari sekarang nih.. cewah!

Banyak lagi filem yang boleh ditonton, cuma aku tak sempat nak review.. sila click pada link yer darlings

*Semakness Tube
*Semakness Tube On Facebook

1 comment:

  1. uit cerite best ni! time sekolah dulu selalu layan =D

    ReplyDelete

Hello cantik's.. ;)