Wednesday, 5 October 2011

Hari Pertama Puasa Zulqaedah

Alhamdullillah..

Lepas jugak puasa aku semalam, nak puasa Syawal terhegeh-hegeh lagi lambat pastu terlepas..huhu

Rezeki berbuka semalam, akak aku belikan KFC.. tahun nih first time aku makan, sebab tak berapa minat kalau dah ada orang belanja secara tiba-tiba minat tu mai..hahhahaha

Tapi tak makan masa berbuka pun, perut aku lebih suka nasik.. ni aku makan dalam pukul 10 lebih camtu.. seketoi ja habis..kenyang, simpan ice box esok panaskan..boleh..? hahahahhaha

Hari ni tak tau nak makan apa..maggie kot.. huahauahauahauau


p/s : Auto publish..tq ^____^

4 comments:

  1. siyesly dah lame giler xmakan kfc sejak tgk bout kfc kat youtube 2.. aduh, teringin la plak -.-

    ReplyDelete
  2. yg seketul lagi tu mai pass kat sini,memang teringin gok...

    ReplyDelete
  3. @Leeza
    ha'ah youtube tu..hihi dah org beli mkn jer..rezeki, mkn sambil tutup mate ;)

    ReplyDelete
  4. @Teratai
    ish, xde pahala bg yg x habis kat org..hihihi

    ReplyDelete

Hello cantik's.. ;)