Saturday, 8 October 2011

Bayi 23 Hari Diliwat Bapa

GOMBAK: Berang isteri dalam pantang enggan melayan kehendak seksualnya, seorang lelaki berusia 28 tahun bagaikan dirasuk syaitan apabila sanggup meliwat bayi lelakinya berusia 23 hari di dalam bilik di rumahnya di Taman Sunway, Batu Caves, di sini, kelmarin.
Lebih kejam apabila tangisan bayi malang yang menahan kesakitan itu langsung tidak diendahkan si bapa durjana, sebaliknya dia menjadi lebih rakus dengan bertindak menutup mulut anaknya itu menggunakan tangan dengan kuat, sekali gus menambah derita si kecil.
Bapa yang kejam itu berbuat demikian untuk mengelakkan tangisan bayi malang itu didengari isterinya yang ketika kejadian dilaporkan sedang berehat di ruang tamu rumah.

Sumber polis berkata, tindakan keji dan kejam itu hanya disedari ibu mangsa berusia 39 tahun kira-kira jam 4 petang apabila melihat mangsa tidak bermaya ketika mahu memandikannya.



“Si ibu terkejut apabila melihat bahagian mulut mangsa lebam. Pemeriksaan wanita itu kemudian mendapati bahagian dubur mangsa turut cedera. 


Sumber : Harian Metro Online


*Mengucap panjang aku baca metro pagi nih, apa jenis bapa dan suami kau nih bodoh gila! sangap sangat sampai bayi 23 hari kau kerja kan..sah² takdak iman manusia nih, weh binatang pun tau sayang anak.. ba alip ba ** sungguh, geram!!


Sumpah kau nih jenis takdak pengetahuan agama langsung, isteri dalam pantang jadah nak boleh layan nasfu bodoh kau tu.. ingat perempuan nih apa...??


Aku bukan pandai sangat agama, tapi tak lah sejahil manusia nih..

Astagfirullahalazim.. Tuhan, kau tunjukkan lah jalan kebaikan kepada kami ini..

Amin..


p/s : Adoi, dah kasar bahasa aku pagi² nih...

4 comments:

  1. saya pun geram masa baca paper tadi... ish!

    ReplyDelete
  2. btol3 saye bace smlm pn rase geram gak... sampai nya hati... sedeh tul..

    ReplyDelete

Hello cantik's.. ;)