Thursday, 6 October 2011

Nak Berbuka Apa Petang Ni

Alhamdullillah semalam dah masuk 2 hari aku puasa ganti di bulan Zulqaedah...hehehhe ada jugak rasa tergugat bau makanan opismate aku dok makan dalm air-con, aiyoooo...

Hari ni tak tau nak makan apa, kalau bulan ramadhan boleh jugak ada bazar..uwaaaa! mak tolonggggg..

Macam² dah teringin nih, rasa nak makan nasi ayam tapi malas nak buat.. kat area Seri Kembangan nih non-ado 1 pun nasi ayam yang sedap. emmm..kempunan.



Lagi 1 teringin Nasi Ayam Bakar Wong Solo...uwaaaaaaa... mana nak dapat nih, tak ada orang nak bawak p cheras nunnn, yang nih teringin sangat weh macam orang mengidam.. emmm..kempunan jugak..

Semalam berbuka ayam KFC yang malam sebelum tu, panas kan lagi...hahaha lepas tu Masak Lemak Cili Api Udang + Buncis. sedap tapi lupa snap, kebulur sangat..

Hari ni makan apa saja yang ada..

bai, sambung buat kerja..broadband pun cam siput sedut..

2 comments:

  1. nasi ayam bakar wang solo????pehhhh mcm sedap ye......

    ReplyDelete
  2. @Stellaizz
    yerrr! sgt sedap.. wong solo ayam penyet tp ayam bakar pun sdp, pure indonesia..hihi

    ReplyDelete

Hello cantik's.. ;)