Thursday, 22 December 2011

Bapak² Jangan Buat Main..!! Mood : Gila

Serius boleh naik gila aku kalau ada yang suka sangat main bapak² ni.. gurau sikit, "eh, bapak kau lah.." "macam bapak kau lah.."

Bagi aku manusia macam ni memang lahanat..!! see, geram betul aku... *sabar²

Soalan yang ditanya tu lain tapi dijawabnya berlandaskan bapak kita, kau memang betul lah bangang kan! nak cakap kurang ajar, aku rasa semua ibu bapa kat dunia ni ajar anak² yang baik belaka..

Dan² jugak aku rasa, "xde kawan cam ko pun xpe lah wooiii.. ingat aku hadap sangat ke hah..?"

Andai bergurau depan aku pun, tapi aku masih boleh tersengih apa kau rasa tak luluh hati aku orang jadikan bapak aku bahan gurauan...??

Sungguh biadap!!! @#&^%?/*&^...!!!!
Agaknya kau suka kot kalau orang lain boleh gurau main² mengata² bapak kau.. gila kesin hidup kau...

T_______________T


p/s : Ya Allah.. Sejukan hatiku....

8 comments:

  1. zaman sekolah dulu, budak lelaki memang suka sangat main ejek ejek nama ayah..ntah ape ape ntah budak budak lelaki ni kan,.

    ReplyDelete
  2. @Nana i am
    yer la nana..sakit betul hati.
    byk lagi perkara yg bleh buat gurau kan... T_T

    ReplyDelete
  3. nth apa-apa nth...mcm 'org' tu tak ada bapak lak dok ckp mcm tu kt orang..

    ReplyDelete
  4. @Asfiza
    itu laaaaaa....agaknya dia xde perasaan kot kalo org main bapak² dgn dia..ish, nauzubillah..

    ReplyDelete
  5. takde adab punya org...sabar k suria. tak rugi pun if u takde kwn mcmtu. :)

    ReplyDelete
  6. @Miss Shikin
    tu laaaa...xpe, arini dh ok skit..hihi

    thanks ;)

    ReplyDelete
  7. samelah zaman sekolah dulu orang suke ejek, benci giler kot!

    ReplyDelete
  8. @Leeza
    bdk lelaki mmg jahat, dr zaman sekolah smpa skrg suke main bapak2.. rasa nk sepak2 je muke dorg...hisssh!!

    ReplyDelete

Hello cantik's.. ;)