Saturday 31 December 2011

Cerita Lace Lagi..!!

Morning darl...
Entry sebelum tirai 2011 berlabuh.. ;)

Masih lagi dengan lace! sawan agaknya aku nih, semalam akak aku dah balik dari bandung ofcoz aku tak sabar nak tengok lace yang dibelikan tu. Seperti yang dijangka aku memang gila suka lace yang akak aku beli tu! Before tu berkali² juga aku bagitau tak nak lace yang typical bride pakai, nak lace tak ada beaded
(tiru Rina, huhu sorry)

Last sekali dapat jugak dia cari, bagitau aku price semua tapi aku tak nak sebab sangat mahal. Then tak puas hati aku call lagi dia cakap dah beli yang tadi, tapi dapat harga murah sikit.. gilosss!! tak apa dah orang beli jangan tolak.. huhuhu~~ first time aku dengar lace pun ada nama PRADA. hahahahah jakun

Oh my kakak.. hahahahah :D

Dia pun gedik beli jugak lace macam tu cuma dia beli yang local saja, material kalau sekali pandang memang sama, tapi fail dari segi berat.. lace aku ringan, lebih soft.. yang dia punya berat sikit permukaan agak kasar


Lace akak aku punya tu sebiji yang Dinas pakai ni, color pun sama... hahahahaha teruk betul!!!

Alhamdulillah.. kain nikah, cadar, telekung dah settle oleh akak aku. now nak cari tailor saja. Haritu ingat nak bagi maksu aku jahit je tetiba akak aku suruh cari yang lebih professional lagi sebab kain mahal katanya.. yeaaah! itu diaaaa... masuk bajet baru! aku baru nak jimat kalau maksu boleh jahitkan hahahahhaampeh

Actually first time aku tengok lace ni kat blog Rina, dia pun tercari².. dah alang² akak aku g bandung, chiffon beaded pulak tak ada kat sana terus aku fikir nak cotton lace!! huhu~~ Rina, many thanks syg ;) halalkan persamaan ini...hihi

WELCOME 2012 


13 comments:

  1. cantik nye dear...suke!! u punye color ape?

    ReplyDelete
  2. cantik la syg...hehehe..xpe sy xkesah pun same oke...sy suke tgk bakal2 penagntin pakai cantik2 ni..hehehe..u pny lace tu kaler ape?

    ReplyDelete
  3. @Iwanis A.m.d
    xlah dear, serius mmg biasa je lace tu ;D


    @cik.mila
    krim syg, heheh~~ :D

    ReplyDelete
  4. @Rina Hamid
    color krim..akak salah pandang dlm kedai tu nmpk offwhite, bila dh balik bru perasan krim..huhu~~

    thanks syg :D

    ReplyDelete
  5. cantik, haritu ada perasaan kat blog rina gak..dah kembali design lama cam tu kan? baju nikah mama i pon pakai cotton lace cam tu..malangnya, kite xmuat nak pakai baju tu/..... sedeyyy

    ReplyDelete
  6. @Epa Zarifa
    ha'ah betol tu, ni cam dulu2 pnya kan...klasik! eh, org dlu2 mmg ramping solid je..hehe ;)

    ReplyDelete
  7. @Miss Shikin
    ape yg cantik...?? kihkihkih biase je nanti suria teaser skit.. huhu~~




    @dhiera
    lace tu sebtol lah biasa aje.. cume cam klasik, xde meletop pn ;)

    ReplyDelete
  8. cantik sangat! glemer ar suria nanti. :)

    ReplyDelete
  9. siyesly kain lace kamu same?? giler cantik lah!! kasi upld la entry baju nikah, grenti glamor ko nok! hahaha~ =)

    ReplyDelete
  10. @Miss ain
    mane ade glemer, bkn exactly tau..huhu


    @Leeza
    bkn laaaaa syg..yg same tu lace akak suria, suria pnye lace biasa je..
    hikhi nti laaaa lace pn dok jd lace lg, lining pn xcraik lg..huhu :D *malas sebenarnye.. :D

    ReplyDelete

Hello cantik's.. ;)