Wednesday 18 January 2012

"Boss, Saya Nak Cuti Kahwin.."

As Salam
Morning sayang's..

Berkobar² pagi ni masuk opis, coz nak planning cuti untuk setahun.. muahahahaha

Dah jadi kebiasaan, boss aku nak tau staff dia punya planning setiap tahun.. sila 'plan' kan Annual Leave anda.. hik³..  ni kes lambakan Annual Leave yang dorang ni tak guna, selalu EL je dah tu tak bagi apa² proof memang terus UL.. so, annual leave berlambak..

Ok, melalut skit..

Pelik lah opismate aku ni, aku bagitau nak cuti kahwin at least seminggu pun dorang "wahh.. why so longgg...?" woii korak mu, seminggu mana celah lamanyaaa.. orang lain paling busuk pun 2 minggu..

Boss aku ni ada pe'el yang aneh, cuti raya aku pun setiap tahun kalau letak 1 minggu mesti dia cut.. jadi lah 4 hari camtu, sejak aku dah tau pe'el aneh tu terus aku tukar plan.. kalau nak 1 minggu sila apply 2 minggu, ngeh²

So, untuk cuti² kahwin aku plan nak letak 3 minggu.. muahahahhaa mesti dia cut kan.. tapi tak tau lah berapa hari yang dibenarkan.. entah² dia bagi cuti terus.. kahkahkah padan muka :P

Ok, siap sedia carik kelendar.. huhu

 My Boss yang berkemeja ituuuu, ini gambar lama 2009 muka aku kena blurr time ni belum insaf, hek²


k, bai..
Till then.. ^________^

p/s : Baiknya mood harini.. :)

2 comments:

  1. kalau tempat keje kite, jangan harap lah nak dapat cuti seminggu straight. melainkan klo mintak unpaid leave. gile kedekut la~

    ReplyDelete
  2. @dhiera
    suria kalo dh hujung2 tahun tu mmg dh unpaid leave dh tp tetap jugak susah nk dpt cuti..gerammm~~

    ReplyDelete

Hello cantik's.. ;)