Saturday 14 January 2012

OP & Lain² - Done

Morning!
Malas nak update ni, mood swings sentiasa... huhu

Ok, semalam alhamdulillah OP consider DONE yang lain² tu tipu..  muahahahahaha :P

Apabila terlalu banyak choice di depan mata, aku langsung tak dapat buat pilihan.. BLURRR!

Dengan pertolongan akak aku, hihi merajuk² sikit baru la dapat settle...

FYI, OP ni berbaloi untuk aku upgrade sesuatu andai aku ada budget yang lebih nanti.. Ada jugak yang lagi murah daripada OP pilihan aku ni tapi aku lebih suka hasil kerja OP ni..  
kids dia yang sangat lah comel #Pengaruh blog wife my OP :P

Booking fee pun dah buat, semalam jugak.. LEGA!!

OP tersebut, ada dikalangan OP list dekat side bar, keh³

Bai Lokhman, tiada rezeki for u .. :P

______________________________________________________________________________

Esok g Jalan TAR, carik lining baju nikah, butang baju melayu, keronsang, sejadah hantaran, kain untuk family..

Harap dipermudahkan lagi, tenang tidur malamku... huhu

Amin...

p/s : Semakin dekat tarikh tersebut, semakin laju duit mengalir macam air terjun...

No comments:

Post a Comment

Hello cantik's.. ;)