Thursday 16 February 2012

Usia Bukan Ukuran Kematangan Seseorang

As Salam,

Semak doh status sorang kawan aku kt fb ni, hari² maki hamun orang.. adoiii orang lain pun ada prob. jugak tapi tak perlu lah kau maki hamun satu hari 5-6kali kat status.Walaupun orang lain tak tau apa yang kau rasa bukan bermakna kau boleh tempelak orang sesuka hati. Angin sehhh....

Payah sangat remove je lah manusia yang menyakitkan hati kau tu daripada kau simpan pastu kecoh², adoiiiyaii lecturer kot kau ni kan..

Dah bila aku komen suruh istighfar dikatanya pulak aku ni menyindir dia, bagitau dia dah siap baca Quran lah untuk tenangkan hati.. ok lah tu kan, hanya Tuhan yang dapat tolong kita. Tadi macam dah melampau aku rasa, siap nak g tembak bagai..uihh! bahaya babe, kang jadi kes ugutan..aku suruh dia bertenang jangan kecoh², dikatanya aku ni dok komen kat wall budak², aku tak tau apa punca jangan sibuk.. eee tak bagi sibuk jangan buat status lah sengal..terus malas aku nak layan! rasa nk remove je la eh kau ni..

Mengingatkan yang kau lebih tua daripada aku je timbul sikit rasa respect, aku tak hamun balik..

Betul lah mak aku cakap usia tak boleh menentukan tahap kematangan seseorang.

Aku doakan kau baik² saja lepas ni, segala permasaalahan kita ni datang dengan izin Tuhan maka hanya Tuhan je lah yang dapat selesaikan

p/s : Menyesal cuba tenangkan dia tadi, habis mood aku..

2 comments:

  1. apsal sengal sangat orang tu?hehehe

    ReplyDelete
  2. chill dear.. lupakan ja la.. buang masa ja fikir...hide jak status update dia pas ni.. chill k... chill! =)

    ReplyDelete

Hello cantik's.. ;)