Friday 16 March 2012

Ber-Bunting Lah Kiteeee.....

As Salam,
Ke laut mood..dah ke laut china selatan ke apa..

________________________________________________________________________________________________

Isu bunting..
Actually bunting ni langsung tak termasuk dalam checklist aku, memang rata² b2b buat. Tapi aku..? heeeee

Tapi insya'allah aku akan buat jugak, itu pun atas permintaan omak den! oh mak..... nampaknya beliau lebih excited bila mana anak bongsu ini nak kahwin :P

Dah tu demand lagi, aku baru berangan nak bunting comel² cute macam aku corak ala² rambut Morgana tapi dia request bergambar u'olls. Tak nak kalah, huhu. Terkedu aku.. katanya nanti kang kalau tetamu datang kot² that time aku tak ada boleh jugak tengok rupa pengantin, muhaahaha amboi mak cek nak p mana habis sangat p photoshoot outdoor ja..

Di atas permintaan itu, jenuh aku search yang berkaitan




Jenuh lah sangat padahal aku search kat CheapCheap je pun..

Aku suka comel² macam ni saja kot..

Tapi mak aku high class sikit nak yang camni


Thanks CheapCheap i pinjam pict. u'olls, heeeeee suka design comel² dorang ni...

Tapi aku survey dekat Nilai je laaa, senang dekat sangat dengan rumah.. boleh tukar design 5-60 kali kan..

2x4 - RM20
2x5 - RM25
2x6 - RM30

Sama je price dengan CheapCheap comel ni..


Direction Bunting dia bagi price RM10/pc.. size aku tak ingat..ngeh²

Design untuk bunting & direction bunting adalah free ye sayang²..

Tapi satu hampeh pun tak design lagi, aku kan kayu.. kena tunggu akak aku lah jugak.. :D

Till then,

p/s : Mana nak cari kaki untuk bunting tu..? 


8 comments:

  1. as pun ingt xder unting mahupun banner..konon sebab ada easel + canvas. tapi akhirnya plan asal dh berubah.. maknanya,tak ada apa2 lah..hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehee..
      eh, gune easel + canvas pn boleh kan..
      lagi cantik.. :D

      Delete
  2. harga berbaloi, design pun cute2 ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. price tu bkn dr cheapcheap lah dear,
      itu price yg suria dpt dekat nilai ;)

      Delete
  3. nampak gaya. terpaksa la gantung saje kan? hahah..oke tergode nk oder jugak. sbb blom ada wat pon

    ReplyDelete
    Replies
    1. gantung saje la kitee...
      dh kaki xdo..hihi
      buat² jgn x buat :)

      Delete
  4. murah lg yg kt nilai...ada no cntact..

    ReplyDelete
    Replies
    1. murah lah sikit kan, dh alang² suria dok nilai.. hihi :)
      ni no fon 012 - 916 9633
      DG PRINT & ADVERTISING

      Delete

Hello cantik's.. ;)