Tuesday 13 March 2012

Bergetar Jiwa..

As Salam,
Haish malas sungguh nak update disaat hati berperang hebat dengan hati & pemikiran..
Ayat apakah..? kahkah aku pun tak faham.. Yang aku faham aku tengah banyak kerja sekarang ni, benci dengan tender..BQ..tender..BQ.. sumpah benci!

Ok, ke laut lah kiteeeeeee...

_______________________________________________________________________________________________

Bergetar jiwa tu bukan apa pun...

Bergetar jiwa sebab sabtu ni nak g ambil baju nikah. Seronok! excited semua cukup.. tapi tunang suruh simpankan sikit perasaan kecewa, kot² outcome tak seperti yang dijangka..huhu apa daaa dia ni, ish² luv u (tetiba)

Minggu depan lagi satu dapat kad kahwin.

Huhu.. tu je la pun..

Aku terfikir pasal OP.. tadi saja dengan sengajanya godek personal fb beliau..hihi jahat hang nih! nak add entah kenapa lah aku takut..gila! akhirnya ter'add juga tadi.

Actually aku tak kenal langsung OP ni, akak aku yang pilihkan setelah di short listed oleh aku..huhu (ayat apakah lagi) aku suka OP ni sebab pict. dia cerah² dan putih² tak tau camna nak cakap. huhu

Pendek kata pict. cam gini, sebab tu theme aku white.. kahkah langsung tak ada kena mengena.

Disebabkan tak kenal OP ni maka aku agak terhegeh² berfikir camne lah nak posing kang ni woii aku dah jenis keras cam kayu..nak senyum² memang fail habis, gelak besor aku pandai laaaah sampai keras perut


Cer tengok pict. ni.. sampai kan tunang cakap senyum jenis apakah..? huhuhuuuu
(ni photographer amatur sajo)

Ok, till then..

p/s : Tetiba kehabisan idea untuk habiskan entri..hikhik

update : OP dah approve friend request kiteeeee... #gedik :P

1 comment:

Hello cantik's.. ;)