Friday, 9 March 2012

Subhanallah.. Ibu Itu.....

Subhanallah..
Apa nak jadi dengan dunia nih weh...?
Tak ada otak agaknya anak makcik ni..?
Apa salah mak kau ni hah..?
Batak betul pemikiran kau nih..! Dah mak bapak bela dari kecik sampai dah dewasa jadi setan pulak perangai



Tengok lah gambar dari Hmetro ni, sayu hati aku sebaknya Ya Allah.. sampainya hati, tergamaknya hati..

Ini cerita orang lain yang langsung tak ada hati & perasaan! woii jantan tak guna kau baca blog aku..bangang betul!!

Aku ni kalau nampak pakcik & makcik tepi jalan naik motor ke jalan kaki, aku dah sebak teringat mak & ayah aku kat kampung.. serius aku tak suka bab camni, tapi dah tadi terbaca terjurai airmata keayuan aku nih..

Subhanallah..ibu itu dah lah lumpuh.. T______T

p/s : Rindu mak & ayah sayaaaaa

7 comments:

  1. Nisa tgk video dia tadi..mengalir air mata...
    sob sob...sedih....='(

    ReplyDelete
    Replies
    1. suria x tergamak nk tgk td..
      nmpk je kwn² share..

      Delete
  2. ape nk jadik la dgn org2 mcm tuh :( semoga kite sume dijauhkan dr bersikap mcm tuh..

    ReplyDelete
  3. :(( anak tak kenang budi. selagi mak dia tak ampunkan,nasib la dia pasni. kat dunia pun takkan senang hidup dia. tgok raut wajah mak dia,sedih sgt da rasa nak nangis da ni :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. x kenang budi! x kenal di untung lagi..
      eee...sakit pulak hati ni..
      kalau suria mak dia xku ampunkan dosa mu itu..hehe

      Delete
  4. Xberani nak baca....tengok gambar dan baca tajuk dah menangis...

    ReplyDelete

Hello cantik's.. ;)