Wednesday 18 April 2012

Banyak Entri Tertunggak

As Salam,

________________________________________________________________________________________________

Banyak entri yang tertunggak ni, semua yang dalam draft tu menantikan gambar..heeee belum transfer masuk lappy akibat daripada kesibukan diri ini.. cewah!

Serius aku terSANGAT busy.. caplock untuk membuatkan anda lebih percaya :D

Sampaikan ke opis aku buat preparation.

1) Lunch time makan roti sambil buat bunga tisu
2) On the way balik rumah singgah merata tempat cari barang yang belum settle
3) Malam² menjahit veil..hikhik

Lunch time tu je aku kecoh sikit, kadang² aku keluar g Fah Lean beli barang, 5 min je u'olls dari opis.. dah murah naik gila aku. Harga berganda daripada Nilai 3, cissss..

Isnin lepas, habis je kerja terus g cheras jahit tepi veil.. 50sen je! then tunggu tunang balik kerja cau ke jalan tar pulak cari lace murah untuk veil low class aku tu..wakaka tudung nikah je ak jumpa carik lagi, dah nak malam kedai dah nak tutup dengan hujan lagi..kesian kami!

Semalam g Pasaraya Borong NSK cari lolipop tak ada pulak, beli benda lain. Then singgah Pasaraya Segi tambah beli barang lain pulak. Sooooo murah daripada NSK, cissss dah lah Pasaray Segi tu lebih dekat dengan opis aku.

Petang ni insya'allah nak singgah bangi cari box untuk tetamu sebelah tunang.. Mintak lah tiada halangan dah lama sangat postpone untuk ni.

Tetiba panjang entri ni :D

Kesimpulan : Hari² ku sangat terhad sekarang ni, setiap masa berharga. Tengok sticker pun dah tinggal 2 bulan 2 hari.

Till then,

p/s : Kesimpulan tu untuk korang yang tak dayo nak baca panjang² macam aku..haaaaa :D

6 comments:

  1. suria kerja kat area Balakong ye..=) jahit tepi veil 50sen je?murah gila! nisa kene rm5 tau...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha'ah.
      area² balakong.. ;)
      lupe gtau, 50sen tu jahit tepi cam baju bkn yg tudung tu..heeee sbb yg tudung tu akak tu kata akan jd ketak².. ;D

      Delete
  2. wahh..bz betol bakal pengantin ni..hehehe...selamat menjahit veil suria :) buat cantik2 tau..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe busy tersangat!
      kalau boleh nak 1 hari 48jam ;P
      hahaaa benci betul jahit veillll...

      Delete
  3. haish serba serbi murah nih..suke! nway kad suria dh sampai..thanks!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pengantin bajet mila camni laaaa...huhuuuu
      terima lah kad bajet ituu :P

      Delete

Hello cantik's.. ;)