Thursday 19 April 2012

Bebanan Kerja

As Salam,

________________________________________________________________________________________________

Mood aku sekarang ni sungguh tak baik. Setiap masa hati aku rasa nak memberontak, orang tu salah sikit aku dah touching dan rasa meluat gila² dah... haaaa punya lah buruk perangai.

Dengan sekarang ni kerja dekat opis bertimbun², boss aku ni dia dah tahu aku nak cuti bagi semua kerja sekali gus! claim yang belum sampai deadline pun mintak aku buatkan siap² tapi letak tarikh lain! patut ke..? memang lah kerja aku tapi apa gunanya general clerk, account assistant kalau setakat aku cuti seminggu pun tak boleh cover. Dah lah dengan quotation sehari lebih 10, BQ jangan cakap laaaah itu belum check statement lagi..huaaaaa rasa macam sambil kira tu sambil nak menangis. stress!

Nak OT kat opis ni susah pulak, coz sekarang ni after 5 je aku g sana sini cari barang kahwin lagi, kalau OT kang tak sempat cari barang kedai tutup!

Dah la balik rumah ada lain kerja pulak, tapi kerja kahwin laaaa.. makan pun dah tak menentu, apa yang ada je aku sebat nak masak dah tak dayo.

Mood untuk balik rumah sangat merudum..emm, simpan dalam hati.. memendam rasa sorang².

Till then,

p/s : T_____________T"

2 comments:

  1. suria~ banyakkan bersab ok :) biasa nana dengar orang nak kawin ni memang banyak sangat nak kena fikir sampai tak sempat nak makan..jaga diri baik2 ye..dah dekat sangat dah ni..semoga Allah permudahkan segala urusan ya :)

    ReplyDelete
  2. uish sabar2..buat satu2 eh..:)

    ReplyDelete

Hello cantik's.. ;)