Saturday 14 April 2012

Say Something

As Salam,
Morning darl's..
Tetiba harini mood ke lautan dalam, walaupun hari² mood ke laut tapi hakikat harini lebih dalam..haha
apa daaaa merepekrepek niyang rapik..cisss

________________________________________________________________________________________________



Seriously aku gila kagum dengan  Bella! sangat unggul.. Dr. Sheikh Muszhaphar & Dr Halina is a great parents u'olls

Tak ternilai sungguh anugerah Tuhan ni.

Dengan umur yang aku rasa tak sampai setahun (if i'm not mistaken) dah pandai swimming! aku yang dah dewasa ni kalau kau campak masuk pool memang arwah..

Dah comel, bijak.. subhanallah..

Katanya bayaran untuk mengajar Bella swimming RM 120-150 per session! Aku nanti kalau dah ada anak, tetiba jadi jutawan aku pun nak jugak hantar anak swimming camni.. hewwwww berangan itu free.

God job Sophea Isabella!

Pergh nama ja pun dah unggul..

Till then,

p/s :  Tengok Bella, dan² rasa nak kahwin cepat..wkwkwkwkw..diam!
p/s/s : Tak tau apa hal tak boleh approve komen.. blogspot derhaka!

2 comments:

  1. kan!!! semalam nampak saper ntah post kat fb. she is just 8month old!! camne laaaa diorang ajar anak berenang ni.kagum hehe!!!

    ReplyDelete
  2. betul, betul, betul! kita dh besar ni pun takut dgn air lagii.. huhuhu... bagus lah bella, untung dia, lahir dalam persekitaran yang luarbiasa! mummy doctor, papa angkasawan! memang boleh terapung lah... hehe

    ReplyDelete

Hello cantik's.. ;)