Wednesday, 20 June 2012

Kebenaran


Benar belaka..haha =P
Siapa yang kenal aku, maka ketahui lah wahai kamu² aku seorang yang banyak cakap. Dulu masa sekolah pendiam, start sambung belajar berkawan dengan manusia yang banyak mulut, aku pun dah terikut-ikut sampai sekarang.

Tapi hati ini tisu.. T__T"
*tetiba tukar mood

Bila masalah bersarang dalam kepala, aku lebih suka berdiam. Dalam diam menangis sorang², sampai lah dah kahwin.. :)

Tak caya sudah =P

k, bai.

p/s : Mengantuk tahap apa entah aku sekarang ni. Rasa nak tidur 20jam. @__@'



2 comments:

  1. i plak memang pendiam tp klau nangis ke sedih ke sama gak pendiam acane u? hehe

    ReplyDelete
  2. perempuan mmg akan nanges sendiri bile ade maslah kan...same lah kite..:)

    ReplyDelete

Hello cantik's.. ;)