Friday, 8 June 2012

Laman Sosial Itu Bahaya

As Salam,
Jumaat yang penuh Barakallah.. :)

________________________________________________________________________________________________

Jangan mendedahkan keburukan suami, kekurangan suami di laman sosial.
Ramai yang membaca, lebih ramai lagi yang bersorak..
Bergurau ada batas.... 

"Ya ALLAH, kau hindari lah aku daripada sebarang keburukan dan kejahatan. "

* Peringatan untuk diri sendiri supaya menjaga aib suami

Aku ada kawan yang sebegitu, hendak ditegur kang lebih sudu dari kuah. Takut jugak terkena batang hidung sendiri.
Nauzubillah, andai ternampak aku sebegitu tolong INGATKAN..

Subhanallah.. Lailahaillallah..

p/s : Saya tak nak bahu kiri suami saya senget..


4 comments:

  1. Yupppp...betul tu Puan Suria. kdg2 biler dh tlampau ghairah bersosial di laman sosial nih, ade la tercakap mnde yang xspatutnye..nina pn kalo blh nnt after married, xnk la mengaibkan suami. huhu btw, same2 kite ingatkan masing-masing tau :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kadang² kite tak perasan apa yg kite luahkan tu sebenarnye mengaibkan suami kite..

      barakallah.. :)

      Delete
  2. contoh isteri solehah ni :) contohi puan suria yokkkk!hihi..insyaAllah suria, awak dah lepas jadi isteri..mintak tolong tengok tengokkan kitorang yang belum dan bakal menjadi isteri ni juga ye..tegur tegurkan kalau ternampak salah silap kami..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah..hihi
      bkn solehah sgt pn..haha terbabas jugak :D

      *kuatkan mental & fizikal ye nana ;)

      Delete

Hello cantik's.. ;)