Friday 22 June 2012

Petua Wajah Cantik & Berseri

As Salam.

______________________________________________________________________________________________

Inginkan wajah cantik dan berseri²..?
Aku pernah terbaca dalam forum mana entah, bangun pagi terus teguk air masak segelas. Ini betul² bangun dari tidur tau tanpa gosok gigi dan mandi bagai.Maybe zat dalam rongga mulut kita tu yang menghasilkan botox semulajadi... haha

Insya'allah nanti korang cantik dan berseri lah..huhu

Aku selalu amalkan tapi idak lah segelas sebab tepi katil aku sentiasa ada sebotol air masak, senang setiap kali terjaga terus aku minum tak tunggu bangun pagi dah. Disebabkan aku tak mengikut petua tersebut makanya aku tidak lah secantik Izara Aishah.. haha #spekulasi sendiri

Lagi satu yang aku ingat, untuk mencantikkan rambut HARUS lah sikat 100 kali sehari..
Aku tak mampu, lagi² dah rambut pendek..koser lah..

Tu je lah yang aku ingat sementara tunggu lunch hour ni.. muahah #lapaq

k, bai

2 comments:

  1. Rasanya petua yang sikat rambut 100kali tu ada rasionalnya. I have tried and it works for me. Bukan apa, bila kita sikat lembut2, automatik kita macam urut kulit kepala and aliran darah jadi makin lancar. Tapi I takdela kira exactly 100 kali. Main belasah ja yang penting kena kulit kepala. Tapi jangan kasar2, cukup 100 hari botak nanti. hihi.

    Anyway, thanks for sharing! Kalau ada lagi petua yang menarik share lagi pleasee.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan² betul ada rasional nya kdg² petua org lama² ni,
      kazen I memang rajin sikat rambut dia ternyata rambut dia tak perlu g salon.. :D

      Delete

Hello cantik's.. ;)