Monday, 11 June 2012

Puasa Rejab..Meleleh Air Liurku..

As Salam,

__________________________________________________________________________________________________

Hah..koya lah! macam aku sorang je puasa.. dan macam lah tak pernah puasa.
Dah puasa habis semua orang nak bagitau, huhu~~

Bukan²..
Aku ni kalau puasa memang suka masuk blog masakan, hasilnya rasa meleleh air liur.. T_T'
Dah tu jap g lepas kerja dah cakap dengan hubby nak singgah pasar malam, nak membeli untuk berbuka.. Mahu nya aku buat acara pembaziran jap g ni.. rasanya cam tak terbendung dah masalah terliur ni, asal aku ingat nak makan itu ini terasa menelan air liur cukup hebat..wuwuwuwuwuuu..

Dah macam² terfikir nak makan, termasuk lah karipap yang mak buat..hikhik
Paling rasa annoy. nak makan biskut raya.. huaaaaa..

Gilos oii..

k, bai..

T___________T"




1 comment:

  1. amboi suria. Selera bosar ar. Haha. Sume nak makan. :)

    ReplyDelete

Hello cantik's.. ;)