Friday 7 September 2012

Rindu Spaghetti

As Salam,
Hai, schedule post..tuan tanah bercuti..hihi

_______________________________________________________________________________________________________________

Haaaaaaaaa..! rindunya nak makan spaghetti bolognese ni!

Sejak kahwin dah 4 bulan tak makan, memang teringin dah lama kot tapi segan nak buat takut tak laku.. hikhik

Dulu masa single, sebulan sekali WAJIB buat ni, its ok tekak aku dengan akak aku memang sama. Boleh lah sekali buat makan 2 hari.. haha



Last week ada sms akak aku cakap nak makan spaghetti, ingatkan dia dengar tak dengar ja rupanya dia dengar..

Ikutkan nak tidur Nilai semalam, tapi tak jadi.. rupanya dia dah nak siap beli barang nak buat spaghetti.. oh! indah.. tapi postpone lagik.. nak makan kat Pizza Hut aku tak suka, bolognese dia tak kena dengan aku.. tak cukup melayu tak ada cili api..kui³

Oh! Nikmat..

Till then,






2 comments:

Hello cantik's.. ;)