Tuesday 31 March 2015

Item to Let Go - SOLD!

Assalammualaikum,

Entri ni nak let go baju si Dhafea, new with tag.

Baru sampai ke tangan aku Jumaat lepas.

Reason nak let go tak muat..huhu salah pengiraan size.

Sayang sangat, brand Carters original UK. Batch ni aku beli paling murah setakat ni, ikut hati nak ja bagi dia pakai tapi husband cakap dia boleh pakai maybe dalam seminggu dua ja lepas tu mesti tersimpan sebab singkat dah. Nak simpan untuk adik? tak tahu bila ke lagi..huhuhu


Floral Jumpsuit - Size 12m
RM40.00 termasuk pos

 2 Piece Neon Dress & Cardigan - Size 18m
RM50.00 termasuk pos

Sayang nak let go yang floral jumpsuit tu dah tak ada dalam website. Dress ni pulak aku beli sebab suka cardigan dia. Dhafea try sekali berpujuk² nak tanggalkan..huhu

Actually seller ada cakap nak tolong jual semula. Aku tengah pertimbangkan jugak tapi ofcoz lah dia akan jual kepada customer ikut pada currently punya currency huhu.

So sesiapa yang tetiba nak Carters original murah, email daku sshuria3@gmail.com.

Kalau dalam seminggu tak ada, aku let go ke seller yang aku beli ja lah. huhu.

Boleh check website carters.

k, bai

UPDATE : ITEM SOLD! 



1 comment:

Hello cantik's.. ;)