Monday 1 August 2011

Wayang : Sekali Lagi (Full Movie)





Sudahkah anda menonton filem ini..? panggung..? astro first..? semua tu kena bayar laa...baik tengok online macam aku..kalau ada yang sudi belanja memang laju aku menapak..kahkahkah.

Aku baru layan semalam free je noks! 3 filem sekali aku bantai bosan punya pasal, barang free katakan..huhu

Meh share link Sekali Lagi (Full Movie) sumber Semakness Tube.


p/s : Dah lama aku nak share filem hantu tapi tunggu bulan ramadhan muncul dulu, aku kan penakut, sekarang dah boleh dah..kahkahkah :D

5 comments:

  1. hihihi..mirah pom sllu tgk on9 je..
    xkisah org kate lmbt tgk ke pe ke..yg pnting FREE..hehe

    ReplyDelete
  2. @isyam mirah
    hahaha..kan, lantak lah org nk cakap apa, janji free..lambat sikit pun ok..huhu ;)

    ReplyDelete
  3. @nurain.samsudin
    yeee...sila² meluncur laju ke link yg dipamerkan..hihi :D

    ReplyDelete
  4. kahkah. ca'ah pun cenggitu jugak. bulan posa ni la time nak khatam blog cerita hantu.. mwahahhaa

    ReplyDelete

Hello cantik's.. ;)