Monday, 12 September 2011

Putih Itu Bersih Menawan

Dah lama teringin nak publish gambar wedding kawan aku nih, Kak Mieza cantik ^___*

Jom review..

aku memang obses sangat dengan color putih, cantik gilos

Semoga bahagia :)

Cantik kau kak..teringin jugak pakai rantai yang dekat dahi (tak tau apa nama eh) tu macam ala² arabian gitu, hikhik tapi dengar ustaz cakap tak boleh..wa'allahualam..

Kalau dah lepas akad nikah kita pakai tak apa kan, sebab suami tanggung dosa kalau dia tak halang, wakakakakkaa.. gelong~~~

Baju dia pun cantik..nooommmm, noooom... =P


p/s : Totally in love with Putih =P

4 comments:

  1. cantik la kakak nie ;p yup! putih mmg cantik and sesuai utk lelaki and pempuan :)

    ReplyDelete
  2. mmg cantik...=)

    suke Gadis tgk..

    ReplyDelete
  3. @Leez
    mmg cantik..tp kalo badan sedikit berisi akan terserlah plak... :D

    ReplyDelete
  4. @Gadis
    cantik kan..seri pengantin, hikhik :D

    ReplyDelete

Hello cantik's.. ;)