Wednesday 7 September 2011

Review : Make Up Artis

MUA aku dikuasakan oleh Kak Fadh, yang mana aku tersangat lah puas hati.. macam akak aku kata aku nih terlampau cerewet dia takut kang mak andam aku sakit mental layan aku.. hahaha.. tapi alhamdullillah, dengan jayanya Kak Fadh laksanakan muka aku.. ;)

ngeri tak nih tengok muka aku..? huhu kena edit tang ruang² yang sepatutnya.. aurat, huhu


Sangat mudah bekerjasama dengan Kak Fadh nih, aku cuma bagitau mata aku kecik dan sepet.. then dia pandai² lah buat, langsung tak menghampakan....hihi

Pengambilan Kak Fadh nih adalah last minute, one week before majlis terhegeh-hegeh baru nak cari. dalam pencarian secara rawak di intenet aku jumpa blog Kak Fadh..mesej tanya dia cakap available, terus bank in deposite..setel ;)

Hasil.

 Tengok, make up ku tahan panas...tak cair pon...huk² *riak

Sesiapa yang berdekatan boleh lah ambik Kak Fadh jadi MUA korang, Kak Fadh tinggal di Seri Kembangan ;)

p/s : Andai berkesempatan, teringin ambik Kak Fadh lagi untuk nikah nanti, insya'allah..amin ^______*




1 comment:

Hello cantik's.. ;)