Tuesday, 24 April 2012

Berbahasa Basi Dengan Mak

As Salam,


________________________________________________________________________________________________

Dua atau tiga hari lepas aku ada la berbahasa basi (betul ke ayat ni) dengan mak aku..

Aku : Mak, apasal entah acu rasa macam takut nak kahwin.. kekadang letih sangat rasa tak mau 
         kahwin..

Mak : Dah tu tak payah lah kahwin

Perghh! pedih menyengat ayat mak aku bagi.. rasa nak sorok muka dalam washer machine

Kekonon nak mengadu domba la sangat kan kot² dia akan cakap " biasa lah tu dah nak dekat² ni syaitan iblis memang suka kacau.." hahaha tak boleh blah, punah harapan aku yang menginginkan ayat pujukan sedemikian..

By the way, terima kasih mak sebab dah siapkan bilik saya yang putih bersih cantik berseri itu.. dengan menye'sponser'kan bedroom set baru.. hahah (lingkup bahasa)

Till then,

p/s : Tak sabar nak balik minggu depan :D


No comments:

Post a Comment

Hello cantik's.. ;)