Tuesday 24 April 2012

Bunga Pahar

As Salam,

________________________________________________________________________________________________


Gebu²

Bunga Pahar tak berapa nak pahar :D

Dah siap sepenuhnya 100pcs. Ni sebahagian je yang lain dah balik bawak balik kampung 2 minggu lepas, Separuh suku di siapkan oleh akak aku, kenapa separuh suku..? sebab aku tolong potong reben, lipat paper crepe, gam, stepler etc.. hahaha gila glemer nak jugak menumpang :D Menggubahnya akak aku lah, heee coz time dia buat ni aku tengah siapkan fabric flower. Ini sekadar membantu sikit².. fully sponser by my sister yaaaw!

Buat ni time aku MC hampir seminggu sebab jatuh longkang tempoh hari.

Material kebanyakan beli di Nilai je, 10% kot paper crepe beli kat Bunga Reben, jln Tar

100pcs je pun nak kecoh..muahaha  :D

Ini consider DONE!
caplock untuk anda supaya lebih tahu..hahahah takde motif langsung!


Till then,

p/s : Tempat aku kedah panggil bunga telur, wuuuu klasik ;D

4 comments:

Hello cantik's.. ;)