Monday, 23 July 2012

Sakit..Sakit & Sakit Lagi

As Salam,
Sakit mata..

_____________________________________________________________________________________________________________

Sahur semalam bangun je mata rasa melekat, apa ke hal lah.
Sekali tengok cermin, hoiii sakit mata!

Pedih..pedih.. Gatal..gatal..

Bangun je pagi terus kejut hb, jom² p klinik mata ni dah serupa cik ponti nak mencekik orang dah.

Nasib baik ada Klinik 1 Malaysia, bayar singgit tak payah tunggu nombor terus masuk, ambil ubat. Huuuuu jimat =)

Dah balik terus call mak, kekonon nak mengadu domba sekali kena peluru M16.. kahkah

"hang ni awat lah keja sakit ja..lepas demam, demam, dah demam ambil darah, urine test.. makan tu kena jaga, minum air masak banyak.. bla, bla, bla..."

Nak menangis oiii tapi ku tahan jua sebab dalam kereta kan time tu hb ada, hahahhaaa

Oh, ini pun tengah sakit mata ni berair², doktor pun bagi ubat titis 8jam sekali hewwww ingat 2 titis tu aku boleh tahan 8jam ke hah..?

15minit tengok pc, setengah jam buat kerja tangan, tu lah kerja aku harini.

Huh, azab......


1 comment:

Hello cantik's.. ;)