Tuesday 1 April 2014

Kena Tempias Kemarahan Orang

Assalammualaikum.

Bosan betul harini..masuk office terus kena shoot.

Tak semena-mena benda tak berkaitan kerja kita pun kena, agak mental manusia ni.

Sebanyak-banyak kita tolong orang tapi najis yang dilemparkan..kemain berpuitis..huhu

Geramnyaaaa..manusia ni, tak puas hati cakap la depan-depan² tak payah cakap ke orang lain untuk sampaikan..umur bukan lagi muda daripada aku.

Ini jenis manusia marahkan orang lain, tapi lepas kat orang lain..bakar tempat lain lepas asap kat tempat lain! lol peribahasa tak tahu apakah ni, huhu

Aku ni HR tapi buat kerja melebihi HR..contract, QS semua aku buat..so kalau ada terselit kesilapan tu normal laa dah kerja overload kan..

Gila!

Malas aku nak jaga hati orang, jaga kerja orang..elok buat kerja sendiri cakap aku sibuk masuk campur kerja orang..kelakar pulak rasa.

Dah banyak aku tolong pun kau tak nampak..tak kan nak bagi list apa yang aku dah buat..? kang ibarat tak ikhlas menolong. HR walaupun berkuasa, keputusan tetap ditangan bos.

Kesian dengan kau kan..lagi kesian dengan diri sendiri, kena tempias kemarahan orang lain..

Malas nak fikir..

Bai, g shopping buah-buahan untuk anak dara lagi bagus!




2 comments:

  1. biasa la tu..mula2 tolong buat..lame2 jadi kerja hakiki walaupun bukan dalm skop keje kite

    ReplyDelete
  2. macam tu lah suria..huhu..adat bekerja, susah nak elak benda2 mcm tu.. sabar jelah ye..

    ReplyDelete

Hello cantik's.. ;)