Monday 22 August 2011

Wayang : Tolong Awek Aku Pontianak (Full Movie)


Wayang harini promote filem Tolong Awek Aku Pontianak tengok online di Semakness Tube.

Aku baru layan filem ni last week, kannn...betapa aku ketinggalan..hikhik nasib baik free weh.. Filem gonjeng nih, bengong kelakar..ni filem seram pertama aku tengok tanpa tutup mata..hahah even Hantu Kak Limah pun aku tutup mata jugak, yer lah Kak Limah seram bebenor muka eh..

Untuk peminat Sazzy Falak dan Zahiril Adzim, anda patut menonton alah bukan bayar pun just click pada link yang aku bagi tu ja, jangan MALAS...hahahahahaha.

Sinopsis semua terdapat di Semakness Tube yer adik abang, kacak hensem tampan ^__________*

p/s : Filem yang pernah aku masuk dalam blog nih ada dekat side bar, harap maklum tak semua filem masih ada yer pada link tu sebab dah kena banned..hahaha siapa yang lambat NASIB lah labuuu...

No comments:

Post a Comment

Hello cantik's.. ;)