Monday 9 April 2012

Settle Sudah Legal Document

As Salam,
Alhamdulillah, dah masuk kerja harini.. lemau wooo dah lama sangat cuti
Kerja pun bertimbun, nasib baik asst. menjalankan tanggungjawab dengan sempurna kali ni..haaaaaa

______________________________________________________________________________________________

Seperti yang dirancang sabtu lepas balik kampung nak settle legal document, fitting baju c/w accessories semua.

Sabtu lepas subuh gerak, alhamdulillah pukul 12++ tengah hari sampai ke butik, fitting baju bla bla bla, confirm dais semula, dah sama macam Sini lagi dah. Tetiba rasa tema aku bertukar, hahahaa actually akak aku yang banyak mencadangkan ibarat perunding..huhu aku tak kisah asalkan sedap pada mata aku dan tunang mak ok jeerrr.. dorang berdua lah tengok sana sini match kain itu kain ini, aku dah tak boleh berjalan banyak :D

Sampai je rumah terus isi borang nikah, kepilkan dengan borang tunang ayah g hantar ke kariah tak sampai sejam, taraaaaa.. dah ok! ahad pagi pukul 10 gerak ke pejabat agama, isi borang ikrar jumpa Ustaz baik ;) kejap ja dah settle. No interview- interview yer maybe dia kesian tengok aku jalan pegang dinding wkakaka..

Petang ahad balik ke nilai dengan perasaan yang lapang. Tapi banyak lagi yang belum settle, hope lepas ni kesihatan aku semakin ok..heeeeee tak larat asik makan ubat, sendawa pun bau ubat..

Till then,

p/s : Thanks ye doakan kesihatan ku ini..alhamdulillah jalan semakin lancar walaupun agak senget² :D

No comments:

Post a Comment

Hello cantik's.. ;)