Friday 14 September 2012

Selebet!

As Salam,

____________________________________________________________________________________________________________

Malas betul lah tengok blog, kalau dah tengok pun langsung tak log in..apa nak jadi!

Dah la sekarang selebet gila kot, memandangkan uniform company dah jadi ngam² seluar pulak dah tak boleh butang makanya baju kurung menjadi peneman. Itu pun baju kurung yang tak payah iron..kui³

Malas tahap kena pelempang.

Tudung pun best pakai instant & bawal ja. Krim muka, sunblock, moisturizer, bedak compact ka powder ka semua tersadai. Cuma deodorant & lotion ja peneman. hah!

Pencuci muka pun aku bedal sekali dengan shower cream wakakaka. Nasib baik ubat gigi ok, puihhh!

Sampaikan ayah aku tegur hari first datang sini, "adik, tak pakai bedak apa langsung ka..?" kahkah jawapan mudah aku "malas lah.." bayangkan tu ayah aku yang tanya kalau mak aku tak lah aku hairan sangat.

Parah oiii.


Rasanya cartoon kat atas ni lebih glem daripada aku..

No comments:

Post a Comment

Hello cantik's.. ;)